2013. szeptember 6., péntek

Marokkói csirke

Mert imádom ...  :)


Marokkói csirke
Hozzávalók:
4 csirkecomb filézve, felkockázva
1 nagy fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
1 doboz egész vagy darabolt paradicsom konzerv
1 doboz csicseriborsó konzerv
1/2 teáskanál szegfűszeg
1/2 teáskanál fahéj
1/2 teáskanál római kömény
3 cm-es gyömbér darab
1 nagy marék mazsola
10 szem négybe vágott aszalt sárgabarack
só, olaj

A hagymákat megpucoltam, apróra vágtam, olajon megdinszteltem. Közben a csirkét kifiléztem, bőrét lehúztam és 1cm-es kockákra vágtam, majd hozzáadtam a hagymához, és fehéredésig kevergettem.
A paradicsomot levével együtt összeturmixolva hozzáadtam a csirkémhez. A fűszereket teatojásba tettem, és belelógattam az ételbe, fedőt tettem rá, és lassú tűzön puhára főztem a húst. Félidőben beletettem az aszalt gyümölcsöket A vége előtt 5 perccel a lemosott csicseriborsót is hozzáadtam.
A fiúk krumplipürét kértek hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails