2010. február 28., vasárnap

Van élet a tej- tojásallergiával IS.

Ma ünnepeltük meg a család egy részével a szülinapomat, ami holnap lesz.
Mennyei lakomát csaptunk, ebédidőben. Mivel a tojásra mindkét gyerkőcöm és én is allergiás vagyok, így elkezdtem kutatni a neten egy újabb recept után. Szerettem volna egy új sütivel kedveskedni magamnak és a családnak is. Sikerült, és a tortának is osztatlan sikere volt.
A szülinapi menü:
Fokhagymás keszeg, párolt spenóttal és Fekete erdei sonkával
Rozmaringos kacsamell, tejszínes gombamártással
Csokitorta
Ezeket úgy készítettem el, hogy egyikben sincs se tej, se tojás. ISTENI VOLT, minden elfogyott (nem azért, mert keveset csináltam :))
Ha valaki szeretné valamelyik fogás receptjét elkérni, bátran jelezze e-mailben. Lehet, hogy még aznap tudok válaszólni.

2 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails