2010. február 12., péntek

Grapefruit csepp

Második bejegyzésemben írtam, hogy nagyon sokat jártunk játszóterekre. Aki legalább egyszer járt már a gyerkőccel , az tudja, hogy milyen hatalmas információáramlás zajlik ezen a helyen. Olyan mint egy autósztráda.
Egy ilyen játszós délelőtt ismerkedtem meg egy anyukával, aki a grapefruit csepp jótékony hatásáról mesélt nekem. Mivel az első hurutos betegségen túl voltunk, nagyon fogékony voltam a dologra. Elmentem hozzá, és meghallgattam egy előadást, amelyből kiderült, hogy ez egy ökonet termék. Nagyon tetszett amit hallottam, nosza vettem is egy üveggel, és elkezdtem piciny gyermekem immunrendszerét erősíteni. Nekünk nagyon bevált, azóta is kapja, most már mindkét gyerkőc. Amit be kell tartani, az az, hogy kúraszerűen kell adagolni. 1-2hétig kell adni naponta, majd 1hét szünetet. Ha beteg a pici, akkor napi 3x kell, hogy kapja. Én azt javasolnám még, hogy a betegség elmúltával ne hagyjátok abba, hanem pár napig még adjátok. Nem lehet túladagolni.
Azóta már vannak különböző márkanevek alatt futó grapefruit cseppek, amiket gyógyszertárban lehet kapni. Az ízük nagyon különböző. Én spórolás miatt (az ökonettes nem a legolcsóbb), kipróbáltam 2 másik fajtát is. Az egyik nem volt olyan vészesen keserű, de Gergőt már a második alkalommal nem bírtam rávenni, hogy kinyissa a száját. A másik, olyannyira az volt, hogy a 10 cseppet 1dl vízzel hígítva sem tudta a férjem meginni.
Így, mi maradtunk az első választásnál. Ezzel az írással nem az volt a szándékom,hogy bárkit is az ökonettes termékek vásárlására buzdítsak. Mindenkinek a pénztárcájára, és ízlelőbimbójára bíznám a dolgot.

 ITT még többet tudhatsz meg róla.
http://grapefruit.biomax.hu/

1 megjegyzés:

  1. Nekünk szintén nagyon bevállt!! Az én három gyerkőcöm is rendszeresen kapja ősztől tavaszig és elég jól elkerül minket minden komolyabb kórság. Ajánlom mindenkinek legalább a kipróbálást. És az immunerősítés mellett nagyon erős antioxidáns hatása is van.
    http://myfxadvice.com automated forex trading

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails