2010. október 26., kedd

Zabpelyhes májkrémmel töltött gombafejek

A fiúk gombát kértek. Azt, hogy milyen formában rám bízták. Ilyenre sikeredett.

Zabpelyhes májkrémmel töltött gomba
Hozzávalók:
6 db nagy fej gomba
3 púpos evőkanál zabpehely
20 dkg Gyulai májas
kakukkfű
1 nagy marék dió

A gombákat alaposan megmostam, tönkjüket kiszedtem. A gombák kalapjainak a belsejét megsóztam.
A májkrémet, a zabpelyhet és a kakukkfüvet villával összekevertem, majd a kalapokba töltöttem.
A diót mozsárban durvára törtem és a megtöltött gombafejek tetejére szórtam.
180 fokos előmelegített sütőben 20 percig sültek.
A köret újhagymás rizibizi volt. A hagymát kevés olajon megpirítottam, rádobtam a kis darabokra felszelt gombaszárakat és a szintén kis kockákra felvágott répát, majd ezeket is megpirítottam és a megfőtt, leszűrt rizshez kevertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails