2011. április 5., kedd

Kézműves - ajándék nagyszülőknek

Már több alkalommal említettem, hogy a családi ünnepekkor a fiúk is készítenek ajándékot az ünnepeltnek.
Februárban volt a férjem szüleinek a születésnapja. Az ajándékokhoz az adta az ötletet, hogy már egy ideje gyűjtöm a gyógyszeres dobozokat. A vasútpályához szeretnék majd különböző házakat, rakományokat készíteni belőlük.
A fiúk kitalálták, hogy magukról szeretnének képeket adni Mamócának és Napának. A fejtörést az okozta, hogy ezt milyen formába tegyük, ami azt is tükrözi, hogy ezt az unokáktól kapták.


Alapanyagok után keresgéltem a szekrényben, mikor megakadt a szemem a gyógyszeres dobozokon. Gondoltam, ha már úgyis házakat akartam belőlük csinálni, nosza gyerünk. Egy hosszúkás dobozt bevontam kék papírral. Előtte kimértem az ablakok helyeit és kivágtam. Amikor megszáradt a ragasztás, beragasztottam az ablakokba a fiúk igazolványkép nagyságú fényképeit. Végül egy téglalapot kivágva piros lapból, felkerült a tető is.


A másik ajándék egy autó, aminek az ablakaiban a fiúk fényképei vannak. Egy hosszabb és egy rövidebb dobozt összeragasztottam, majd bevontam egy zöld papírral. Száradás után az egyik oldalra felragasztottam a képeket és a kerekeket, majd a férjem fekete filctollal berajzolta a szélvédőt, motorháztetőt, az ablakokat és a fényszórókat.
A rendszámot a fiúk monogramjából és az ajándékozás évének számából kreáltuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails