2012. május 22., kedd

Hagymás joghurtos pulykamell

Ez is egy ripsz-ropsz elkészíthető fogás.


Hagymás - joghurtos pulykamell
Hozzávalók (személyenként):
 1 nagy szelet pulykamell
1 nagy evőkanál szója joghurt (zabtejszín is lehet)
1/2 szál újhagyma
1 kis gerezd fokhagyma
1 db paradicsom
bazsalikom

A húsokat kiklopfoltam. Besóztam, és kevés olajjal kikent sütőtálba fektettem őket.
A hagymákat felkarikáztam, összekevertem a joghurttal, és rákentem a husikra.
A paradicsomokat megmostam, felszeleteltem, és rátettem a hagymás joghurt tetejére.

 A nagyobb tálban van a sima joghurtos, a kicsiben a szója joghurtos változat.

A tálat letakartam alufóliával. 180 fokos sütőben 25 percig sütöttem.
A fóliát levéve, a joghurt levének felét lemerve újabb 20 percig sütöttem.
Rizzsel, és bazsalikommal tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails