2013. március 16., szombat

Pár perces répatorta

Tegnap találtam rá egy szintén tej- és tojásmentes oldalra, teljes élet tej és tojás nélkül.
Nagyon tudom ajánlani, oly annyira, hogy már ki is próbáltam róla az első receptet.


5 perces répatorta
Hozzávalók:
6 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
9 dkg répa apróra reszelve (közepes nagyságú)
2 evőkanál cukor (nyírfa cukor)
1/2 teáskanál sütőpor (szódabikarbóna)
1/2 teáskanál fahéj
1/2 evőkanál citromlé
5 evőkanál zabtej
1 evőkanál olaj (kókuszolaj)

A hozzávalókat összekevertem egy tálba, majd 3 kivajazott, kilisztezett hőálló formába (felfújt) osztottam el.
Mikróban egyenként, 2 percig sütöttem.
Barack lekvárral, és csokiöntettel meglocsolva tálaltam REGGELIRE. A fiúk nagyon örültek neki. :))

Így néz ki megsütve, és nyersen.

A zárójelbe tett hozzávalókat használtam én.
5 evőkanál tejjel a piskótánál kicsit hígabb állagú tésztát kaptam.  
A receptben megadott mennyiségekből 3 süti készül, mivel mi négyen vagyunk ezért csináltam még egy adagot, amit már csak 4 evőkanál tejjel készítettem és így lett olyan állagú, mint az eredeti oldalon láttam.
Mindkettőt megkóstolva az egész család a hígabb tésztára adta le a szavazatát. Úgy piskótás lett a megsült süti, míg a kevesebb tejjel készült kicsit gumis állagúra sült.

Ha nyírfacukorral készítitek, és csak magában fogyasztjátok, akkor beleillik a candida diétába. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails