2013. október 8., kedd

Őszi kézműves gyerekekkel


Fekete kartonból egy nagyobb és egy kisebb kört kivágtam, majd a szárnyakat és a farktollakat. Sárga papírból a csőrét, és a lábakat. Végül a szemét.


Narancssárga kartonból csíkokat vágtunk ki, majd a két végükön hegyes ollóval átfúrtam. A lyukakat összeillesztve egy miltonkapocsot nyomtam át rajta. Ezzel rögzítettem a levelet és a barna zseníliadrótot is.


Tökből bagoly. :)


Az oviban előszeretettel használják a lyukasztós játékot fejlesztésként. Tomi nagyon szereti, és mikor 1 hetet itthon volt mert lebetegedett, akkor csináltuk meg a madarakat. Egy zsákvarrótűt beleütöttem egy parafadugóba. A papírt rátettük egy használaton kívüli pólóra (több rétegbe hajtottuk), így nem sérült meg az íróasztal. Végül kivágtuk őket egy kis ráhagyással, és kiszíneztük.

4 megjegyzés:

  1. Az a kép...Fenomenális! Nagyon édes,nagyon jól sikerült :)
    A többi is nagyon ötletes, de a kép... nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, aranyos mindegyik nekem a madaras tetszik a legjobban! Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails