2011. május 10., kedd

Epres-vaníliás-csokis torta

Tegnap volt Gergő névnapja. 
Most az volt a kívánsága, hogy sok ízű krémes legyen a torta. 
Ezt sikerült is teljesítenem, de a külseje nem lett olyan szép. De mivel csak a torta közepén lévő vadászrepülőt látták, így ez nem okozott gondot. :))


 Epres-vaníliás-csokis torta
Hozzávalók:
piskóta:
25 dkg liszt
10 dkg cukor
6 evőkanál olaj
1/2 db citrom leve és reszelt héja
2,5 dl növényi tej
1 mokkáskanál szódabikarbóna
1/2 csomag sütőpor
eperkrém:
30-40 dkg eper
4 evőkanál cukor
1 csomag Dr. Oetker zselé
vaníliás krém:
1 csomag Dr. Oetkeres vaníliás puding
4 dl növényi tej
3 evőkanál cukor
csokis krém:
1 csomag Dr. Oetkeres csokis puding
4 dl növényi tej
3 evőkanál cukor


 A tésztából 1-1 adagot kevertem ki. 26 cm-es tortaformába öntöttem, és 180 fokos sütőben 30 percig sütöttem.
Az epret botmixerrel összepürésítettem, hozzáadtam a cukrot, majd felforraltam. Amikor az eper langyosra hűlt, hozzáadta a 4 evőkanállal elkevert zselét.
A vaníliás és csokis krémet úgy készítettem el mint a pudingot.
Mikor kihűltek a tortalapok félbe vágtam őket. Alulra került a csokis, utána a vaníliás és legfelülre az eperkrém.
A tetejét gőz felett felolvasztott 20 dkg étcsoki és 1 evőkanál növényi vaj keverékével vontam be.
Eperrel és cukrász diszkontban vásárolt marcipán figurával díszítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails