2011. június 16., csütörtök

Egy kis ez, egy kis az

Holnap lesz 2 hete, hogy nem írtam.
Nagyon el voltam foglalva, rengeteg minden történt ebben a 2 hétben.

Gergő ovis csoportjában SZMK tag vagyok. Ezért pár dolgot nekem kellett vinni a hátamon. Pl. az óvónénik névnapi ajándékát is. Senki félre ne értse nagyon szerettem csinálni. Új ötleteket megvalósítani a gyerekekkel és látni az óvónők szemében az örömöt. De a négy év elég volt.
Az utolsó ajándékot Anita néninek készítettük, akinek a Katica csoport az első csoportja.
Ő egy katicabogarat kapott, amire mindenki felrajzolta a jelét.



A szülőket megkértem, hogy hozzanak be müzlis dobozt, ebből vágtuk ki az alapot. A csop. pénzből vettünk fekete, piros kartonlapot, zsenilia drótot, és 1 doboz miltonkapcsot. Fejenként kb. 50 Ft-ból jött ki.
Megrajzoltam a müzlis dobozra és a fekete kartonra a katicabogarat, a pirosra a szárnyakat és az óvónénivel kivágtuk. A gyerekek összeragasztották. A fekete kartonra felrajzolták a szemeket és a szájat, a katica testére a jelüket.  A szárnyakra pettyeket festettek, majd kettévágva a miltonkapoccsal rögzítettük. A zsenilia drót végét betekerték, a karton kilyukasztottuk nekik és átfűzték, a végeiket meghajlították.
Persze mindezt titokban, a névnap előtti napon délelőtt, mikor Anita néni később jött a munkába.
Volt nagy örömködés mikor a gyerekek felköszöntötték. Nagy csodálkozás, hogy mindezt mikor, és titokban, mert a gyerekek egy szóval sem árulták el a meglepetést.


A blog alapvetően az ételekről szól, ezért ez sem maradhat el. 
Gergő úgy kezdte az egyik szombati napot, hogy ő ebédre sült nyulat kér.
Nosza a fagyasztóból ki a sütőbe bekerült a vágyott nyúl.
A nyulat feldaraboltam, Kotányi sültcsirke fűszerkeverékkel, sóval ízesítettem, fekete erdei sonkába tekertem és kevés olajjal kikent tepsibe tettem. Alufóliával letakartam, 180 fokos sütőben 40 percig sütöttem.
Az alufóliát levettem és még 10-10 percig pirítottam mindkét oldalát. Rizzsel és az idei cseresznye befőttel tálaltam.


Sütöttem császárzsemlét is, de az a következő bejegyzésben fog szerepelni. 
A képet viszont fel kellett tennem, mert Tomi szerette volna, ha ezt mindenki látja a blogon.
Majd este megmutatom neki, hogy teljesítettem  a kérését.  :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails