2011. június 20., hétfő

Francia lecsós csirke


Francia lecsós csirke
Hozzávalók 4 személyre:
8 db nagy felső csirkecomb
3 db paradicsom
2 db paprika
2 db lilahagyma
4 db közepes gomba
1 db közepes cukkini
5-6 gerezd fokhagyma
kevés olaj

A húsokat megmosta, besóztam és húsos felükkel lefelé beletettem egy olajjal kikent tepsibe.
A paradicsomot, paprikát, gombát felkockáztam, a lilahagymát karikára vágtam és a hús tetején egyenletesen elosztottam. A fokhagymát héjastól a húsok közé nyomkodtam.
A tepsit lefedtem alufóliával, és a 180 fokos sütőbe tettem 50 percre. Amikor a hús megpuhult levettem róla az alufóliát, rátettem a felkockázott cukkinit  és a combok mindkét oldalát pirosra sütöttem.
A húst és a ragut külön tálban szolgáltam fel. 
A tepsiben marad szaft olyan tömény, minden alapanyag  ízét magába záró, hogy egy üvegbe leszűrtem, és betettem a hűtőbe. 
Tökéletes ízesítője lesz a későbbi húsleveseknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails