2012. február 8., szerda

Hagymakrémleves


Hagymakrémleves
Hozzávalók:
2 nagy fej vöröshagyma
1 fej fokhagyma
3 nagy szál újhagyma
2 dl zabtejszín
1 db leveskocka
2 evőkanál olaj
só, bors

A hagymákat megpucoltam, felkarikáztam. A lábasba 2 evőkanál olajon először a vöröshagymát, 4-5 perc múlva az újhagymát és szintén 4-5 perc múlva a fokhagymát is hozzáadva megdinszteltem.
A hagymákat felöntöttem vízzel, hozzáadtam a leveskockát, és 15 percig főztem.
A hagymás levet átöntöttem a turmixgépbe, hozzáadtam a tejszínt és összeturmixoltam.
A levest visszaöntöttem a lábosba, sóval borssal ízesítettem és még pár percig főztem.
Pirított zsemlekockákkal és magokkal tálaltam.

A fotó nem igazán jól sikerült, a fiúk már nagyon szerettek volna enni a levesből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails