2012. április 13., péntek

1 hús, 2 fogás: mustáros pulykamell

A múlt héten egyedül voltam itthon délelőtt. Szerettem volna valami nagyon gyorsan elkészíthető ebédet csinálni, de az is szempont volt, hogy ne a megszokott legyen, és a felszedett kilók miatt ne legyen hizlaló.
Így jött az ötlet, hogy a nem túl zsíros pulykamell kerüljön a serpenyőbe. Egyszerre 2 napi adagot sütöttem le, másnap már csak a köretet kellett megcsinálnom.
Nekem nagyon ízlett, és tényleg kész voltam vele 30 perc alatt.
 
Mustáros pulykamell
Hozzávalók:
pulykamell szeletek
sómentes vegeta
mustár
olaj

A húst kiklopfoltam. Vegetával, kevés sóval megszórtam, az egyik oldalát egy csapott teáskanál mustárral megkentem.
Serpenyőbe kevés olajat melegítettem, majd a hús mindkét oldalát 5-8 percig sütöttem.

Fahéjas párolt alma
Hozzávalók:
2 közepes alma
1/2 kanál növényi vaj (pálmazsírt használtam)
1 teáskanál barna cukor
ízlés szerint fahéj

Az almákat meghámoztam, magházukat kivágtam, cikkekre vágtam.
A zsiradékot serpenyőben megforrósítottam, beleszórtam a cukrot, fahéjat, majd rátettem az almacikkeket.
Fedő alatt pár perc alatt megpuhul. Szerintem akkor jó, ha még egy picit ropog a közepe. 


Kelkáposztás - újhagymás rizs
Hozzávalók:
főtt rizs
kelkáposzta
újhagyma
só, bors

3 evőkanál olajat forrósította wokban. Beledobtam a felcsíkozott káposztát, majd pár perc múlva megsóztam és aláöntöttem egy nagyon pici vizet (3-4 evőkanál).
Amikor félig megpuhult, hozzáadtam a karikára vágott újhagymát.
Végül a tűzről levéve, hozzákevertem a rizst.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails