2012. április 25., szerda

Közeleg az ANYÁK NAPJA

7 ÉVE MINDEN MÁJUS ELSŐ VASÁRNAPJÁT NAGYON VÁROM.
A férjem egy tündér, akinek köszönhetően a fiúk mindig valami kézzel készített ajándékkal lepnek meg.
Miközben ezeket a sorokat írom, megrohamoznak az emlékek, és végtelen szeretettel töltődöm fel.
A legelső Anyák napi ajándékomat az apukájuk nyújtotta át, mert Gergő (nagyobbik) akkor még a pocakomban volt.
Nekem ez a gesztus hatalmas megerősítés volt, hogy egy jól választottam. :))
Zárójelben megsúgom, hogy azóta is folyamatos a lelkesedésem és a szerelmem. 
Gondolom arra is kíváncsiak vagytok mit kaptam? A Lelki köldökzsinór c. könyvvel szerzett nekem hatalmas örömöt.

Az Anyák napja azonban nekem is ad elfoglaltságot a nagymama miatt. Azért írok egyes számban, mert sajnos az én anyukám már nincs köztünk, ezért csak egy nagymamát tudunk köszönteni anyák napján.
Idén is találtam egy nagyon jó ötletet.


Persze most sem bírtam magammal és tovább gondoltam.
Nagyobb gyerkőcök különböző színű és nagyságú szívecskéket vághatnak ki. A kicsiknek csináljatok krumpliból szívecskés nyomdát, amit különböző színű festékbe mártogatnak bele.
Mi címkét a belsejébe készítünk majd, amin rajta lesz az összetétele.
Ide is vagy ragasztotok vagy nyomdáztok egy-egy szívet, és mellé írjátok mi micsoda.
Pl.: piros - szeretet, rózsaszín - cuppanós puszi, narancssárga - nagy ölelés, világoskék - rád gondolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails