2011. augusztus 14., vasárnap

Sonkás-paprikás HAJTOVÁNY

A magamnak tett ígéretemet betartva sós tésztával és töltelékkel is készítettem hajtoványt.
A pénteki ebédünk húsleves és sonkás-pritaminpaprikás-snidlinges hajtovány volt.
A tészta receptjét  itt találjátok. Csak 1 teáskanál cukrot tettem bele, és 2 teáskanál sóval ízesítettem.


Töltelék
Hozzávalók:
7 dkg növényi vaj
1/2 csomag snidling
5 nagy szelet sonka
1/2 db pritaminpaprika

A snidlinget apróra vágtam, hozzákevertem a szobahőmérsékletú vajhoz, sóval ízesítettem.
A sonkát és a paprikát robotgépben felaprítottam.
A kinyújtott tésztát megkentem a vajjal, majd a sonkás paprikával is megszórtam a tésztát.
Feltekertem, trapéz alakúra vágtam, tepsibe tettem és még 20 percig pihentek.
180 fokos sütőben 20 percig sültek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails