2011. február 7., hétfő

1 ÉVES A BLOG - JÁTÉK

Sziasztok!

Olyan gyorsan eltelt ez az 1 év. Ez idő alatt, sok levelet kaptam tőletek. Köszönöm a dicsérő szavakat és a történeteiteket. 
Most én szeretnélek Titeket meglepni. :)
Az állandó olvasók  és az ide betérők között 1-1 receptfüzetet sorsolok ki, amiben a hétvégi menüsorok lesznek. 27 főétel és 6 sütemény.
Hogyan tudsz nyerni? 
A bejegyzés végén hagyni kell egy megjegyzést. A megjegyzéssel automatikusan bekerültök a kalapba.

Egy másik eseménnyel is szeretném megünnepelni az 1 éves évfordulót.
Szeretnélek benneteket meghívni magamhoz egy kis sütögetésre. Természetesen a költségeket az ünnepelt állja, így nincs részvételi díj.
Arra gondoltam, hogy megmutatnám én hogyan készítem a kenyeret és a kalácsot. Mindenki megkóstolhatja és ha maradna belőle, testvériesen elosztjuk és otthon a gyerekeken is lehet tesztelni. :) Ha esetleg más receptre nagyobb lenne az igény, azt is elkészíthetjük.
Amíg a finomságok sülnek, jó alkalom lenne egy közös beszélgetésre, tapasztalat cserére.

Algyőn lakom. Szívesen bemegyek Szegedre, egy előre megbeszélt helyre és kocsival kihozom a jelentkezőket.

A játék időtartama: febr. 7-16.
A közös sütögetésre febr. 20-ig lehet jelentkezni.

6 megjegyzés:

  1. Játékra jelentkezem! :)
    sütögetéshez sajnos nagyon messze vagyok, pedig szívesen tanulnék! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia
    A játékra én is jelentkezem. :)
    A sütögetésen szívesen részt vennék, én közel vagyok.:)
    Az én gaszros blogom is nemsokára egy éves de én még nem rendelkezem csak 4 olvasóval.
    Nagyon jó receptjeid vannak, és sok jó tanácsot osztasz meg velünk!
    Köszönjük!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Én is jelentkeznék a játékra.
    Annyira jó, hogy a pocakmadzagról ide találtam.
    Tetszik a blog.

    VálaszTörlés
  4. Most járok először az oldaladon, de nem utoljára...sok hasznos dolgokat találtam rajta. Nekünk tojás-, szójaallergiánk van és a tejet is kerüljük.
    Köszönjük!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Omma!
    Te is benne leszel a kalapban. :)
    Nagy szeretettel köszöntelek az olvasóim között!

    VálaszTörlés
  6. Réka!
    Szívesen!
    Ha a receptekhez szója joghurtot írok, nyugodtan helyettesítheted más növényi tejszínnel. Az állaguk miatt, jó megfelelője a natúr szójajoghurtnak.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails