2011. február 1., kedd

Kolbászos tofukrém


Kolbászos tofukrém
Hozzávalók:
10 dkg tofu
10 dkg kolbász
2 evőkanál zabtejszín
1 kis fej vöröshagyma
1 evőkanál olaj
1/2 csokor petrezselyem

A hagymát apróra vágtam és olajon üvegesre pirítottam. Rádobtam a kockára darabolt tofut, pár percig pároltam, majd hozzáadtam a zabtejszínt. Amikor felforrt, átszedtem egy magasabb falú tálba és botmixerrel összepürésítettem.
A kolbászt kis darabokra szeltem, a lábosban addig pirítottam, míg kisült a zsírja, ekkor hozzáadtam a tofukrémet és az apróra vágott petrezselyemzöldet. Párszor kevertem rajta és kész. Csak a legvégén sóztam meg, mert a só mennyisége attól függ, hogy a kolbász mennyire sós.
Kenyérre, pirítósra, zsömlére vagy bármilyen, saját sütésű pékárúra lehet kenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails