2011. november 2., szerda

Csokiöntetes tejberizs barackkal és pirított mandulával


Ez volt a tegnap esti vacsoránk. 
Mivel a hosszú hétvégén az ágyat nyomtam, így a konyhába is csak villámgyors ételek elkészítésére volt erőm, a süti is elmaradt. Szerettem volna valami édessel kedveskedni a fiúknak.

Csokiöntetes tejberizs barackkal és pirított mandulával
Hozzávalók:
rizs
növényi tej
1 kis rúd vanília
ízlés szerint cukor
barack befőtt
nesquik szirup
szeletelt mandula

A rizst a tejjel a cukorral és a félbevágott vaníliával feltettem főni.
Amikor majd nem kész, hozzáöntöttem még egy kevés tejet, lefedtem a lábost, a gázt elzártam, és 15 percig állni hagytam.
A tejberizst tányérra szedtem, közepére tettem a felkockázott barackot, meglocsoltam a csokiöntettel, és megszórtam a száraz serpenyőben megpirított mandulával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails