2011. november 16., szerda

Zabpelyhes - kókuszos golyó

Ezt a receptet szívből ajánlom minden kezdő háziasszonynak. Nem lehet elrontani! :)
Könnyen, gyorsan elkészíthető, nagyon egészséges finomság.
A zabpehely miatt tökéletes kalcium forrás.


Zabpelyhes - kókuszos golyó
Hozzávalók:
13 dkg zabpehely
40 dkg alma (2 db)
7 dkg cukor
2 evőkanál kakaópor
3 dkg kókuszreszelék
1/2 citrom leve

Az almát lereszeltem és a többi hozzávalóval alaposan elkevertem
Folpackkal letakarva 1 estét pihen a hűtőben. Reggelre az alma nedvesség tartalma miatt jól megpuhul a zabpehely.
Ebből a mennyiségből 42 db golyót tudtam formázni.
Kókuszreszelékbe, kakaóporban megforgatva lehet tálalni.


Gergő tegnap ezt vitte az iskolába a szülinapjára. Az osztály létszáma 21, ezért minden gyerkőcnek 2 db jutott. A tanárnéniknek nem maradt, nekik leírtam a receptet, a papír tetejét kilyukasztottam és rafiával masnit kötöttem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails