2011. november 6., vasárnap

Újabb GOFRI recept


A férjem keresztszüleinél voltunk vasárnapi ebéden és ezzel a finomsággal kedveskedtek Tominak, hogy ő se maradjon desszert nélkül.
Nagyon finom volt. Így egy újabb recepttel gazdagabban távoztunk tőlük.
Itthon is megsütöttem a fiúknak uzsonnára.
Az eredeti recept mértékegysége a csésze. Én vettem egy mérőpoharat és a 2dl vettem egy csészének.

Gofri
Hozzávalók:
1 és 3/4 csésze liszt (3,5 dl)
1/4 csésze kukoricaliszt (50 ml)
2 csésze tej (4 dl)
3 evőkanál cukor (Ebből 1 evőkanálnyi nyírfacukor volt.)
3 evőkanál olaj
1 evőkanál almaecet
1 teáskanál keményítő
1 teáskanál sütőpor
1 mokkáskanál só

Összekevertem a száraz és a nedves összevalókat külön, külön. Majd a lisztes keverékhez lassan hozzáöntöttem a tejes keveréket folyamatos keverés mellett.
10 percet pihentettem, újra alaposan átkevertem és kezdődhetett a sütögetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails