2013. január 31., csütörtök

Mákos csiga


Mákos csiga
Hozzávalók:
tészta:
25 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúza (lehet felesben fehérrel)
1 teáskanál szódabikarbóna
1/4 teáskanál só
3 dkg nyírfacukor
2 evőkanál olaj
1,8 dl langyos víz
töltelék:
15 dkg darált mák
6 dkg nyírfacukor
1 citrom héja, leve
0,5 dl zabtej vagy víz

A töltelékhez szükséges folyadékot felforraltam, a többi hozzávalót belekevertem, és 10 percig fedő alatt hagytam puhulni.
A fedőt levéve, időnként megkevergetve, megvártam míg langyosra hűl.
A tészta hozzávalóit kanállal összekevertem, majd lisztes felületen kinyújtottam.
A mákot egyenletesen elosztottam a tetején, feltekertem, és ujjnyi vastag szeletekre vágtam.
180 fokos sütőben, sütőpapírral bélelt tepsin, 20-25 perc alatt megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails