2013. január 16., szerda

Padlizsánkrém


Padlizsánkrém
Hozzávalók:
1 közepes padlizsán
1/2 fej vöröshagyma
1 nagy gerezd fokhagyma
1/4 citrom leve
olaj

A padlizsánt megmostam, villával megszurkáltam, egy hőálló tálba tettem, és 170 fokon 30 percig sütöttem.
Amikor elhűlt, a héját lehúztam és felkockáztam.
Miközben a padlizsán sült a hagymákat felkockáztam, és kevés olajon megdinszteltem. Szerintem így sokkal selymesebb lesz a krém. Mielőtt a hagyma elkészült volna hozzáadtam egy negyed kaliforniai paprikát (ez elhagyható).
A felkockázott padlizsánhoz hozzáadtam a megdinsztelt hagymákat, belecsavartam a citrom levét, megsóztam, majd összeturmixoltam. 
Közben kis sugárban csorgattam hozzá az olajat annyit, hogy krémes állagú legyen a turmix.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails