2014. szeptember 3., szerda

Pudingporos keksz - KIHAGYHATATLAN


 Pudingporos keksz
Hozzávalók:
25 dkg liszt
2 csomag kislányfejes vaníliás pudingpor
10 dkg porcukor
25 dkg puha vaj (Liga)

A hozzávalókat összegyúrtam, majd rögtön utána diónyi gombócokat gyúrtam belőle (25 db).
Zsírpapírral bélelt tepsire tettem őket és villával megnyomtam a tetejüket. Így formáztam és díszítettem is egyben.
A tetejükre pár étcsoki drazsét nyomtam.
200 fokos sütőben 10 percig sütöttem.
Az idő nagyon fontos!!! Nem szabad, hogy színe legyen, mert akkor már túlsült.


Magam is meglepődtem, hogy milyen finom, és nagyon laktató. :) Tomi ezt vitte az iskolába uzsonnára.
Ma délután elkészült a második sütés is. Szerintem egy darabig ez lesz a sláger. :) Legközelebb teszek bele citromhéjat is.

Forrás: Nassolda

9 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós keksz és finom lehet! Mi van ha nem pont ezzel a pudinggal készítem? Citromos vagy akár kókuszos is finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Szia Évi!
    Szerintem bármilyen ízesítésű pudingporral készíthető, csak tej és tojásmentes legyen. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Mónika!
    Ezt a süti alapanyagot lehet nyújtani, szaggatni?
    Jó kis karácsonyi süti lehetne... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem igen, de u.o. érzékeny mint a linzertészta. A tészta legyen hideg, a felület bőven lisztes. Illetve én azt javaslom még, hogy vastagra nyújtsd ki a tésztát, különben pillanatok alatt megpirul és ki is szárad. Nem kell, hogy színt kapjon a süti, ha kezd pirulni akkor már ki is száradt (nagyon fontos a sütési idő betartása).

      Törlés
  4. Sütipecséttel készítettük, nagyon finom és szép lett. Köszönjük a receptet.

    VálaszTörlés
  5. NAGYON JÓ AZ OLDAL!! Meddig tartható el?

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails