2010. április 9., péntek

Tej és tojásmentes élelmiszerek - amiket én vásárolok

Sinlac rizs és szentjánoskenyérmag - alapú allergén szegény pép
The Bridge Bio Zabtej kalciummal dúsított
The Bridge Bio Zabtejszín
Joya szója gyümölcsös joghurt kalciummal dúsított
Alpro Soya puding
Morani Gesztenye Marci (túrórúdi helyett)
Tofu
Liga, Linco vaj
Csízió növényi sajt (Akik nem a kazeinre allergiások!!! A kazein a tejfehérje egyik fajtája.)
Gyulai kenőmájas
Coop sertés, baromfi virsli
Pick melegszendvicskrém
Pick Rákóczi szalámi
Pick Téli szalámi
Pulyka kolbász
Delco paprikás, fokhagymás sonka
Orsi Baromfi párizsi
Ringa füstölt, főtt bacon
Zalahús Aszpikos-sonkás-paprikás
Szardínia konzerv
Albert keksz
Háztartási keksz
Győri édes zabfalatok
Győri édes kakaós teljes kiőrlésű gabonából
Nobilis étcsokoládés almaszirom
Choco Bananas banán formájú és ízű csoki (Lidl)
Dr. Oetker puding (Itt regisztrálva, megadva, hogy mire vagytok allergiások, pontos listát kaptok a fogyasztható termékekről.)
Tibi étcsokoládé sima, epres, ananászos
Minimax Szívószál mánia
Gyermelyi Vita pasta - durum tészta
Bio tönköly száraztészta - cérnametélt
Szilvás derelye
Szilvás gombóc
Maggi Erőleves kocka (A leveskockák többségében van tejszármazék vagy a készítésükhöz felhasznált aromák tartalmaznak tejszármazékot.)
Szerencsi kakaópor
Nesquik kakaópor (Nyomokban tartalmazhat tejszármazékot.)
Bio karobpor

12 megjegyzés:

  1. kedves Mónika!

    Ma derült ki,hogy 15 hónapos fiam tej-és tojásérzékeny.Nagyon nagy segítség nekem a blogot,mert első hallásra azt sem tudtam mi lesz igy velünk.Majd beütöttem a googleba hogy mit is keresek,igy találtam az oldaladra és mostmár látom,hogy annyira nem iy vészes a helyzet,mint gondoltam.Köszönöm!

    Aranka

    VálaszTörlés
  2. Kedves Aranka!
    Nagyon-nagyon örülök, hogy segíthettem!
    Gyere máskor is. :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mónika szupi hogy ezeket le írtad,nállunk 3 hetes tej,és tojás mentes diéta lesz a kislányomnak,így könyebb sokkal,puszi érte!!

    VálaszTörlés
  4. Sajnos mi olyan szinten allergiásak vagyunk, hogy ezek töredékét használhatjuk, mert nekünk a nyomokban megjelölést, allergén jelölést is figyelnünk kell.
    Most viszont rátaláltam a HIPP bébi kekszekre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokan vannak akik a nyomokban tartalmazhat megjelölésű élelmiszereket sem fogyaszthatják.
      A bejegyzésben felsorolt terméke nagy része már új összetevőkkel rendelkezik. Sajnos a gyártók nagyon sűrűn változtatnak az összetevőkön, így a jól bevált dolgokat is időnként újra kell olvasni.
      Küldenél nekem linket a kekszről, nagyon örülnék neki, és kitenném az oldalra.
      Szép napot!
      Jó olvasást, főzőcskézést! :)

      Törlés
  5. Szia!Mi mai nap tutuk meg hogy a kicsi tej és tojás érzékeny.Nagyon agotunk hogy mi lesz vele mert nagyon szereti a joghurtokat,pudingokat de meg találtuk az oldaladat nagyon örültünk neki.Köszönjük a segítségedet!szép napot!puszi

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy megtaláltam a blogot, mert igy könnyebb elindulni vásárolni. Egy hete derült ki, hogy 10 éves kisfiam és én is tejallergiások vagyunk. Biztos egymástól kaptuk el :-)))
    Látszik,hogy sok gonos kutatómunkával állítottad össze a cikkeket. Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Kedves vagy, köszönöm!
      Sajnos a csízió sajtot ki kell húzni a listáról. Pár hónapja megváltoztatták az összetételét. :(

      Törlés
  7. Szia!
    Tudnál segítneni, hogy melyik az a háztartási keksz, amiben nincsen tej, mert én még nem találtam.
    Válaszodat előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A Sparnak van egy saját márkájú keksze, azt javaslom.

      Törlés
  8. Van valakinek egy friss listaja? Koszi elore!

    VálaszTörlés
  9. Van valakinek egy friss listaja? Koszi elore!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails