2012. december 12., szerda

Karácsonyi kézműves - angyalka, karácsonyfa, gyönyfűzés, festés

2012. december 8. megtartottuk az I. Koraszülöttek Karácsonya rendezvényünket a Szegedi Árkádban.
A rendezvény egész napos volt, 10 - 18h - ig jöhettek hozzánk a gyerekek, és együtt hangolódtunk a karácsonyra.

A kézműves "sarkot" én terveztem meg, és az önkénteseinkkel készítettük elő, tartottuk meg.
Hatalmas élmény volt, és csak jöttek, jöttek, jöttek a gyerekek. Szerintem alig volt olyan aki nem ült le mind az 5 asztalunkhoz. 
Mindenki sok szép karácsonyi dísszel tért haza. Sokan elmesélték nekünk, hogy a lakásukban, házukban, szobájukban hova teszik majd a díszeket. Nagyon lelkesek voltak a gyerekek, amiből mi is nagyon sokat merítettünk.
Mivel a visszajelzések csak pozitívak voltak, elhoztam nektek is az ötleteimet.

1. ANGYALKA

Már jó pár hete kering a facebook-on ez az ötlet, én még a legelején elmentettem magamnak, mert csak fehér papír kell hozzá, és a gyerkőc fantáziája. Ollója, színes ceruzája pedig mindenkinek van otthon.
Egy karikát három elé vágva, a szeleteket a megfelelő módon összeillesztve megkapjuk a világ legcukibb angyalkáját.


2. KARÁCSONYFA

Ehhez szükség van egy zöld háromszögre, barna téglalapra, és bármilyen formalyukasztóra.
A fenyőfa zöldjét, és törzsét összeragasztották, és az előre kinyomott sokszínű angyalkákkal, hópelyhekkel, csillagokkal díszítették a fákat.
Én egy fényes, arany színű dísztáskát is feláldoztam, ezek a díszek fogytak el a leggyorsabban.





3. GYÖNGYFŰZÉS

A papír írószer boltokban lehet kapni gyöngyfűréshez nagyon vékony vezetődrótot. A foglalkozáson erre fűzték fel a gyöngyöt, és mikor készen voltak, karácsonyi süteményszaggató köré nyomkodtuk a színes gyöngysort, így lett karácsonyi a gyöngyfűzés. :)


Holnap hozom a másik két ötletet.
Fa szeletekre rajzolt hópelyheket, és karácsonyfa festést parafadugóval. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails