2013. augusztus 22., csütörtök

Sárgadinnyeleves


 Sárgadinnyeleves
Hozzávalók:
4 közepes, egyforma méretű sárgadinnye
cukor ízlés szerint 
1 citrom leve
2 dl narancslé
4 evőkanál pirított szeletelt mandula

Egy sárgadinnye belsejét karalábévájóval kis gombócokba kikapartam.
A másik 3 dinnye belsejét kanállal kiszedtem, vigyázzva, hogy a dinnye héja ne sérüljön meg. A dinnye belsejét turmixgépbe tettem a narancslével, citromlével és a cukorral együtt. A cukor mennyiségét mindenki saját maga szabja meg, függ a dinnye édességétől is. Lehet helyette nyírfacukrot, mézet is használni.
A kikapart dinnyehéjakat, a dinnyekarikákat, és az összeturmixolt levest betettem ebédig a hűtőbe.
A levest a behűtött dinnyehéjakba szedve tálaltam, és pirított mandulával szórtam meg.

A képért elnézést kérek, de a telefonommal készítettem, és csak ezt tudtam kihozni belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails