2014. február 24., hétfő

Citromos - mentás vöröslencse leves

Reggel láttam a receptet az Ízes élet c. műsorban, nagyon megtetszett. Ripsz-ropsz kész van, sok benne a fehérje, és a rost.
Tomi ma itthon van, mert betegeskedik. Közösen megszavaztuk, hogy ez legyen az ebéd, de a kérésére most kihagytuk a római köményt és a mentát. 
Ezek nélkül is tökéletes lett a végeredmény. :)


Citromos vöröslencse leves
Hozzávalók:
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 nagy szál sárgarépa
20 dkg vöröslencse
1,2 l víz
1 db leveskocka
1/2 citrom leve
olaj

A hagymát, répát megpucoltam. A hagymát felkockáztam, a répát lereszeltem, maid mindkettőt olajon megfonnyasztottam. 
Hozzáadtam a lencsét, felengedtem a vízzel,  a leveskockát és a sót is beletettem.
Az egész leves forrástól számítva 15 perc alatt készre főtt. A citrommal a végén ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails