2012. június 28., csütörtök

Gyümölcstorta, Mini kakaós kuglóf csokimázzal

Itt vagyok nem vesztem el. :))
Sajnos mostanában egyre kevesebb az időm, de a lelkesedésem töretlen, ezért továbbra is hozok majd nektek recepteket, kézműves ötleteket, és persze pillanatképeket a nyarunkról.
Amivel most tudok szolgálni az egy gyümölcstorta, mini kakaós kuglófok csokimázzal, és teljes kiőrlésű búza kovásszal készült ciabatta.


Gyümölcstorta
Hozzávalók:
2 bögre liszt
1 bögre cukor
1 bögre növényi tej
1 cs. sütőpor
Krém:
1 cs. van. pudingpor
3 dl növényi tej
15 dkg növényi vaj
5 evőkanál cukor
Zselé:
1 cs. piros színű tortazselé

A tészta hozzávalóit összekevertem. Egy kivajazott, kilisztezett gyümölcstorta formába öntöttem, és 30 perc alatt készre sütöttem.
Közben elkészítettem a krémet. A tejet felforraltam, majd összefőztem a pudinggal. Amikor a puding kihűlt, belekevertem a cukorral habosra kikevert vajat. Hűtőben hagytam fél órát állni.
A kihűlt, megdermedt pudingot rákentem a tortára, szépen elrendeztem a tetején a gyümölcsöt, majd visszatettem a hűtőbe.
A zselét a csomagoláson lévő utasítás szerint elkészítettem, és a torta tetejére öntöttem.



Mini kuglóf csokimázzal
Hozzávalók:
A gyümölcstorta tésztáját készítettem el, csak tettem hozzá 1 evőkanál kakaóport.
Máz:
étcsoki
barnacukor vagy méz
 nagyon kevés víz

Kivajazott, kilisztezett formába öntöttem a tésztát, 12 db lett belőle.
20 perc sütés, 170 fokon elegendő lesz. Az enyém 25 perc alatt egy picikét kiszáradt.
A mázat gőz felett összeolvasztottam, és a kihűlt kuglófok tetejét belemártattam.
Végül színes cukorkákkal díszítettem a tetejüket.


Kaptam egy telefont, el kell mennem. :((
A ciabatta receptjét a következő bejegyzésre halasztom.
Szép napot mindenkinek! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails