2012. szeptember 30., vasárnap

Őszi kézműves

Sziasztok, újra itt!

Sajnos Tomi 1 hét ovi után lebetegedett, 1 teljes hetet itthon volt.
Gergő a múlt hetet töltötte itthon a suli helyett. Vírusfertőzése lett, de olyan amit én még nem láttam.
Bármit kapott a tüneteire, 3 napig semmi nem használt. Ugatva köhögött éjjel - nappal, 6 óránként kapta a lázcsillapítót, gyógyteát ivott, homeopátiáztunk, bevetettük a Bioptron lámpát is, de csak nem javult.
Csütörtökön tudott először kikelni az ágyból, aminek nagyon örült.
Egész nap könyörgött, hogy valamit kézműveskedjünk, mert már nagyon unja magát.
Délután beadtam a derekam. Ez lett belőle. :)


A békéscsabai rokonoktól kaptunk óriás méretű diókat, így Gergőnek is könnyű volt elkészíteni az állatokat, mert a kis kezeihez tökéletes méretűek  voltak a diók.
A diókat megmostam, megszárítottam, akrilfestékből kikevertük a színeket, festettünk, és hajszárítóval percek alatt megszárítottuk a festéket.
Ragasztópisztollyal rögzítettem az apróbb részeket (pisztácia héj), majd az arcokat alkoholos filctollal megrajzoltuk.

Holnap jelentkezem a következő alkotásokkal, ötletekkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails