2012. október 1., hétfő

Őszi kézműves

Itt a következő adag az elkészített művekből. :)

Sajnos a kicsi, és én is elkaptuk Gergőtől a vírust, így a héten még biztosan lesz egy bejegyzés a kézműves munkáinkból.
Egy kis öröm az ürömbe. Mi sem fogunk unatkozni a lábadozás időszakában, és nektek is tudok majd miről írni. :)


Megrajzoltam egy őszi gyümölcsöstála, mert Gergő színezni szeretett volna. A tálban elrejtettem neki pár maci fejet. Amit ha megtalált, egy Kinder - tojásból való mini nyomdával jelölhetett meg. 
8 éves, de nagyon jót mulatott rajta.
Másnap az oviban észrevettem, hogy az egyik csoport ugyan ezzel foglalatoskodott, csak ők ragasztottak.

Tomi csoportja szilvát készített. Előrajzolt képet festettek vagy fonállal kitöltötték a formát.


Gergő másodikos olvasókönyvében pedig találtam egy pókot, és egy gombát.


A pók lábának mi biztosan zseníliadrótot fogunk használni, így könnyebben rögzítik majd a hálóhoz.
A törzse dió, a feje pisztácia lesz. De szerintem papírgalacsinból is el lehet készíteni.

Jó munkát, a munkához sok szorgos kis kezeket kívánok mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails