2012. október 31., szerda

Halloween - tökfaragás

Megint itt van a töklámpások ideje. :))
Már tavaly is nagyon tetszett a mandarinos dekoráció, idén már nem hagyhattam ki.
Pofon egyszerű. Kell hozzá sok - sok mandarin, alkoholos filc, és a határtalan fantáziátok. :))


Olyan édesek, nem lehet abbahagyni a gyártásukat. Ha rájuk nézek, mosolyognom kell.

Mivel ma már Algyőn nem kaptam faragni való tököket, ezért kisebb sütnivaló tökből faragtuk ki az idei lámpásokat.
A tökök keskeny felét levágtam, a megmaradt kemény részt kivágtam késsel, a belsejüket a fiúk kikanalazták.
Ceruzával felrajzoltam az arcokat, s indulhatott a faragás.


A tökfaragás közben elkészült egy citromos süti, a Napsütötte Toszkána c. könyvből.
A hozzávalókat a diétának megfelelően variáltam. Holnap jön a recept is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails