2012. november 1., csütörtök

Nyarat idéző CITROMOS SÜTEMÉNY

Ezt a receptet a Moksa.hu oldalon találtam.
A recept a Napsütötte Toszkána c. könyv egyik receptje. Mivel én is nagy rajongója vagyok a könyvnek, nem hagyhattam ki a süti sütést. :))


Citromos sütemény
Hozzávalók:
10 dkg növényi vaj
20 dkg cukor (én fele nyírfa, fele sima cukrot használtam)
1 evőkanál olaj
2 dl zabtejszín
30 dkg liszt
3 citrom (a fiúk miatt csak kettőt tettem bele)
1 teáskanál sütőpor
1 teáskanál szódabikarbóna

A vajat habosra kevertem a cukorral. Habverővel beledolgoztam a tejszínt és az olajat, majd a liszt felét is hozzáadtam.
Amikor összeállt a tészta belereszeltem a citrom héját, és a kifacsart levével együtt újra összedolgoztam. Ne ijedjetek meg a citrom és a szódabikarbóna azonnal kölcsönhatásba lép egymással. Hirtelen olyan lesz a tészta állaga, mint egy romlott kelt tésztáé.
Ezután jött a liszt másik fele.
Kivajazott, kilisztezett tortaformába öntöttem.
180 fokos sütőben, 55 percig sütöttem. Az utolsó 5 percre lefedtem alufóliával, mert különben nagyon megpirult volna a teteje.
A fiúknak vaníliás pudinggal tálaltam, az ebéd második fogásaként.
Uzsonnára is ezt ettük, de akkor kihűlve már nagyon citromosnak érezték. Legközelebb a levéből kevesebbet teszek bele.


2 megjegyzés:


  1. Helló mindenki,
    A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
    Keresztnév......
    Középső név.....
    2) Nem: .........
    3) Szükséges hitelösszeg: .........
    4) Hitel időtartama: .........
    5) Ország: .........
    6) Lakcím: .........
    7) Mobilszám: .........
    8) E-mail cím ..........
    9) Havi jövedelem: .....................
    10) Foglalkozás: ...........................
    11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
    Köszönöm és üdvözlöm.
    E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. A nevem Mr. Susan William, Magyarországon élek, és ma boldog nő vagyok, és azt mondtam magamnak, hogy minden hitelező, aki megmenti a családomat szegény helyzetünkből, tanúskodni fogok a világ és az egyetemi hitel mellett (United. Credit411@gmail .com ) jóváhagyta és átutalta nekem a 2500000 kr összegű kölcsönt . A united.credit411@gmail.com a legjobb hiteltársaság a megbízható, megbízható, 1%-os kamatozású hitelhez. szüksége van ma kölcsönre, mindenféle kölcsönt kínálnak, forduljon hozzájuk még ma sürgős kölcsönért a united.credit411@gmail.com címen (UC credit) nem kér fedezetet. Élő bizonyság vagyok

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails