2013. október 22., kedd

Őszi Kézműves

Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig énnekem,
Tudja isten, hogy mi okból szeretem?
De szeretem.

Én nagyon is tudom, hogy mi okból. Imádom az ősz ragyogó színeit, a fáról lepotyogó, kopogó terméseit, és a késő őszi napsütötte napokat, amik ajándékszámba mennek.

Az idei termésekből gyertyatartó, és koszorú készült. Imádom a koszorúra készült festett makkokat. :)
A gyertyatartón lévő levél közepét egy hegyes, nagyon éles ollóval vágtam ki, majd a tankönyv csomagolásból kimaradt öntapadós fóliával borítottam mindkét oldalát (így nesz szárad el, végig friss marad).


Tomi ajtódíszét már az előző bejegyzésben megmutattam nektek, most Gergőé jön. Első körben úgy gondoltam, hogy idén egy kicsit lágyabb őszi ajtódekorációt kap, amit végül elkezdtem lecserélni, mert túl lányosra sikerült. A kis csivitelő madarak, szép lassan baglyokká fognak változni. :)


És végül pár kép az őszi kirándulásainkról. :)

 
Tartsatok vele a facebook-on is! Itt azonnal értesültök a legújabb bejegyzésről, és még több receptet osztok meg veletek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails