2011. július 13., szerda

Bögrés sütemény


Ezt a sütit is egy alap süteménynek javaslom, úgy mint a kalács tésztát. 
A tészta fix, a töltelék, a körítés mindig változhat, így ízében, formájában mindig egy újabb süteményt kapunk.
A receptet a filléres ötletek oldalon találtam pár napja.

Bögrés sütemény
Hozzávalók (2,5dl):
2 bögre liszt
1 bögre cukor
1 bögre növényi tej
1 cs. sütőpor
10 dkg olvasztott növényi vaj

A hozzávalókat összekevertem. Kivajazott, lisztes tepsibe (21x30 cm) öntöttem, 180 fokos sütőben 40 percig sült.
Konzerv barackot tettem bele. 3 nagy db fél barack maradt meg az ebédről, azt felkockáztam, megszórtam egy pici lisztel és így kevertem a tésztába.


Amivel variálható:
- bármilyen gyümölcs kerülhet bele, akár vegyesen
- sütés előtt beáztatott aszalt gyümölccsel is készülhet
- ha töltelék nélkül sül meg, kettévágva krémmel is meg lehet tölteni
- 1/2 bögre liszt u.a. darált mandulával, dióval helyettesíthető
 - nagyobb tepsiben sütve, vékonyabb tésztát kapunk, ezt megpakolhatjuk nyers gyümölccsel       és le lehet önteni színes zselével
- jut eszembe lehet, hogy gyümölcstorta formába is tökéletes lehet, majd kipróbálom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails