2011. október 24., hétfő

Lepénykenyér


Ez is egy hihetetlenül egyszerű, de nagyszerű recept, étel.
Semmi mást nem kell csinálni csak egy sima kenyértésztát kell dagasztani, kis adagokra osztani, nagyon vékonyra kinyújtani, és zsiradék nélkül serpenyőben megsütni.

Kenyérlepény
Hozzávalók:
50 dkg liszt
3,3 dl víz
1 cs. szárított élesztő
1 teáskanál cukor
2 teáskanál só
3 evőkanál olaj (Én most tökmagolajat használtam.)

A vizet, lisztet meglangyosítottam. A lisztbe mélyedést csináltam, beletettem a cukrot és az élesztőt, a vizet ráöntöttem.
10 perc múlva a többi hozzávaló is belekerült. A tésztát kézzel meggyúrtam, 5 percig dagasztottam.
30 perc kelesztés után kis adagokra osztottam és nagyon-nagyon vékonyra kinyújtottam.
Forró serpenyőben, ZSIRADÉK NÉLKÜL, mindkét oldalát 2-2 perc alatt megsütöttem.


Tomiét natúr szója joghurttal kentem meg és pritaminpaprikával díszítette. 
A mienket amikor megfordítottam a serpenyőben megszórtam reszelt sajttal. Amíg a másik oldala sült a sajt ráolvadt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails