2012. május 15., kedd

Tejszínes spárgaragu sült csirkével és tésztával


Tejszínes spárgaragu sült csirkével és tésztával
Hozzávalók: 
1 egész csirkecomb (személyenként)
2 nagyobb szál újhagyma
1/2 kg spárga
1 közepes piros paprika
1/2 citrom héja, leve
2 nagy gerezd fokhagyma
2 dl zabtejszín
só, bors


A csirkecombokat, megmostam, ketté vágtam, sóztam, borsoztam.
Egy sütőtálba 3 evőkanál olajat szétkentem, beletettem a combokat, lefedtem alufóliával. 180 fokos sütőben 30 percig pároltam, majd a fóliát levéve 10-10 percig pirítottam mindkét oldalát.
A hagymákat megpucolta, felkarikáztam. A spárgát megmostam, fás részüket levágtam, és kb. 2 cm-es darabokra vágtam.
Serpenyőben 2 evőkanál olajon megdinszteltem a hagymákat. Rátettem a spárgát, sóztam, borsoztam, ici-pici vizet öntöttem alá, és fedő alatt félig megfőztem.
Amikor félkemény a spárga, hozzáadtam a tejszínt, a citrom levét, héját, a felkockázott paprikát, és puhára főztem.
A tésztát lobogó vízben kifőztem, és már tálalhattam is.


Az Online Vacsoracsata 1 hetet csúszik. A nagy megmérettetés a következő héten lesz.
Mindenkinek szép napot kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails