2011. november 26., szombat

Adventi koszorú

Igaz, hogy a legutolsó pillanatban, de mégis sikerül veletek megosztanom az idei adventi koszorúnkat.
Az idei év az egyszerűt, de nagyszerűt és nagyon gyorsan jegyében telt nálunk. 
Szerintem az adventi kompozíció is ezt tükrözi.


Négy almát kifényesítettem. Tetejükre helyeztem a gyertyákat, amiket egy hegyes késsel körberajzoltam, majd a helyüket a kés és egy karalábévájó segítségével kikapartam.
Aranyszínű és piros kisméretű karácsonyfagömböket tettem az almák köré. A szintén kis méretű tobozok, még tavalyról maradtak meg.
A virágokat narancshéjból készítettem. A narancs héját vékonyan levágtam úgy, hogy a fehér része ne legyen rajta. A csík szélességén és vastagságán változtatva tudjátok a virágok nagyságát szabályozni.
Nekem a virágok letekeredtek, ezért az aljuknál egy fogpiszkálóval átszúrtam, majd a felesleget letörtem.


Arra figyeljetek, hogy a fogpiszkálót pontosan virág alján szúrjátok át, különben messziről látszik a rögzítés, és az nagyon csúnya.


Az első kép hátterében láthatjátok a Praktika magazin segítségével készülődő következő karácsonyi dekorációt.

2 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails