2011. november 22., kedd

Ajándék készítése gyerekekkel

Íme az első ajándék ötlet amit ígértem.
A fiúkkal szoktunk készíteni ajándékot apának és a nagyszülőknek. A férjem pedig a nekem készülő ajándék ötletét és kivitelezését vezényli le a fiúkkal. Ilyenkor olyan édesek, mert kivonulnak a garázsba alkotni, és a lelkemre kötik, hogy még véletlenül se menjek ki, mert meglepi készül. Kuncognak, nevetnek, összesúgnak. :)


Ezt az ajándékot, ha jól emlékszem 2 éve karácsonykor kaptam.
Egy sima befőttes üvegre csináltak címkét, és megtöltötték kesudióval (nagyon imádom).
Apa ráírta, hogy MINDEN DARAB EGY PUSZIT ÉR!
Szerintem a legapróbb gyerekekkel is el lehet készíteni. 
Hihetetlenül ötletes, szívet melengető.
Nagyon büszke voltam a férjemre az ötletért. :)


2 megjegyzés:

  1. De jó! Na, ezért az ötletért apa is megérdemel egy nagy puszit! Köszi hogy közhírré tettétek!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails