2011. november 15., kedd

Adventi naptár CD-ből

Mostanában a CD újrahasznosítása jegyében keresgélek az interneten.
Így bukkantam rá erre az Adventi naptárra.


A CD közepét beragasztottam egy fehér papírral, technokol ragasztót használtam hozzá. 
A szalvétán körberajzoltam a CD-t és kivágtam.A CD felületét bekentem dekopázs ragasztóval, és rátettem a szalvéta legfelső rétegét.
Amíg száradt egy piros színű papírból kivágtam a CD körméreténél 0,5 cm-rel nagyobb, 1 cm széles körívet. Ezt felosztottam 24 részre, amibe arany színű zselés tollal beírtam a számokat.
A piros papírból kivágtam még egy, szintén 1 cm széles "nyilat". Ennek a végén vágtam egy kocka ablakot, amin a szám fog látszódni. A mutatót milton kapoccsal rögzítettem.

Ha nincs időtök vagy alapanyagotok, de nagyon vágytok egy ilyen Adventi naptárra, akkor írjatok az e-mail címemre, SULIMONIKA@GMAIL.COM.
Ezekkel a képekkel tudom elkészíteni.




Az ára 650 Ft/db, postaköltség nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails