2012. március 21., szerda

Nyuszik húsvétra, WC-papír gurigából

Megint itt van a nyuszik ideje.
A fiúk már visszaszámolnak. :)) 
Nagyon várják, de az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy amióta eszükbe jutott, hogy a nyuszi hozni fog ajándékot, nem az ellenem készülő merényletet szervezgetik, hanem a csapdát, amivel elkaphatják a Húsvéti Nyuszit.

A guriga nyuszi ötletét kifliéslevendula, általam nagyon kedvelt blogról hoztam.
A képeken természetesen már a mi műveink szerepelnek.


Én nem lefestettem a gurigát, hanem bevontam fehér papírral.
A felsőnél megrajzoltam az arcát, az alsónál a rózsaszín pofácskáját, és a füvet pluszban ragasztottam rá.
A füleket ragasztópisztollyal rögzítettem.

Az iskolában március 30.-án lesz a napköziben húsvéti kézműves foglalkozás, amire pár, szintén kézműveskedni szerető anyuka társaságában, mi fogjuk az alsósokat a húsvétra hangolni
Majd hozom az ötleteket, fényképeket.



1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails