2010. szeptember 2., csütörtök

Paprikás - zöldfűszeres FASÍRT

Fasírt
Hozzávalók:
30 dkg darált hús (ennél a receptnél pulykát használtam)
5 dkg füstölt sonka
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 kis db pritaminpaprika
1 szelet szikkadt kenyér
snidling
petrezselyem
só, bors

A kenyeret beáztattam egy kevés vízbe. A hagymákat megpucoltam, apróra vágtam, kevés olajon megpirítottam. A sonkát is kis darabokra szeltem. Amikor a hagyma félig kész volt, akkor adtam hozzá és együtt pirítottam meg.
A paprikát feldaraboltam, hozzáadtam a húshoz. A zöldfűszereket felaprítottam, a kenyeret kinyomkodtam ezek is a húsos tálba kerültek. Amikor a sonkás hagyma kihűlt, áttettem a húshoz és jó alaposan összegyúrtam a masszát.
Ha összeállt a fasírt, megkóstoltam és ekkor sóztam, borsoztam, mert a sonka sós volt és nem szerettem volna elsózni. A végleges ízesítés után újra átgyúrtam, majd 15-20 percig állni hagytam, hogy az ízek jól átjárják a húst.
Serpenyőben olajat melegítettem, a húsból kis pogácsákat formáztam és kisütötte.


A fasírt színvilága szemet gyönyörködtető. A szálén lévő kis paprikák amik megsülnek, mennyei élményt nyújtanak az ízlelőbimbóknak.


Az eredeti recepthez 1 db tojás kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails