2010. október 28., csütörtök

Kézműves - HALLOWEEN

Tavaly hozzánk is elért ennek az ünnepnek a szele.
Gergő ovis csoportjában minden évben készítenek egy nagy töklámpást. A múlt évben már akkora volt, hogy itthon is szerette volna a dekorációkat élvezni. Ezért elkezdtem ötleteket gyűjteni és mi is "ünnepeltünk".


A második képen befőttesüvegből készültek a mécsesek. Ha többet készítetek akkor használjatok más - más méretű üveget.
A narancssárga színes papírból akkora csíkot kell levágni, hogy az üveget körbe érje, és 1 cm-rel magasabb legyen az üvegnél. A mintát rárajzoltam, kivágtam. Alá sütőpapírt ragasztottam, így a mécses és az üveg esetleges hibája nem látszik.


 Az idei év termése ez a papírzsebkendőből készült szellem. Egy zsebkendőt gombóc formára gyúrok, arra ráhúzok egy másik zsebkendőt és a galacsin alatt elkötöm fehér cérnával.
Végül filctollal meglehet rajzolni az arcát.

Ma megvettem a tököt. Alig várom, hogy mehessek a fiúkért az oviba és újra nekilássunk a faragásnak. Most már a kicsi is biztosan élvezni fogja.
20h van. Ilyenek lettek a tökök.




A szellemes lámpás úgy készül, hogy a tök tetejét levágtam, a belsejét kikanalaztam. A húsából lefaragtam egy kicsit, hogy vékony legyen és a mintát a tök héján narancshámozóval vágtam ki. Az oldalánál csináltam egy ablakot, hogy a gyertya kapjon levegőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails