2011. március 24., csütörtök

Dr. Oetker

Sziasztok!

Érdemes feliratkozni a hírlevelükre. Tegnap megint kaptam egy értesítőt.
Azt azért még jó lenne tudni, hogy mikortól garantálják ezen termékek megjelenését a boltok polcain. 
Érdeklődöm és hamarosan ezt is megírom.
Szép napot mindenkinek!

Tisztelt Hírlevél Olvasó!
 
Tájékoztatjuk, hogy a következő termékeink allergénjei megváltoztak:
 
Aranka Krém csokoládéízű (A termék allergénjei: glutén, szójabab, tej)A termék új allergénje: szójabab  

Aranka Krém mogyoróízű (A termék allergénjei: glutén, szójabab)A termék már nem tartalmazza a következő allergéneket: diófélék, tej  

Aranka Krém vaníliaízű (A termék allergénje: tej)A termék már nem tartalmazza a következő allergént: glutén 

Befőzőcukor 2:1A termék már nem tartalmazza a következő allergént: glutén 

Befőzőcukor 3:1A termék már nem tartalmazza a következő allergént: glutén 

Brownies (A termék allergénjei: glutén, szójabab)A termék már nem tartalmazza a következő allergéneket: diófélék, tej 

Choco-Choco forró csokoládé banánosA termék már nem tartalmazza a következő allergént: tej 

Choco-Choco forró csokoládé meggyes (A termék allergénje: glutén)A termék már nem tartalmazza a következő allergént: tej 

Choco-Choco forró csokoládé men tásA termék már nem tartalmazza a következő allergént: tej 

Csokoládés Muffin (A termék allergénje: glutén)A termék már nem tartalmazza a következő allergéneket: szójabab, tej 

Duo Puding epres-csokisA termék már nem tartalmazza a következő allergént: tej 

Duo Puding karamellás-csokisA termék már nem tartalmazza a következő allergént: tej 

Duo Puding vaníliás-csokisA termék már nem tartalmazza a következő allergént: tej

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon hasznos ez a lista, amit kiírtál!
    Honnan kapsz ételallergia hírlevelet?

    Az én párom sajnos lisztérzékeny és nagyon örülnék én is ilyen figyelmeztetésnek.

    Megköszönöm, ha megosztod velem ;)

    Szép napot!

    Zsuzsi
    Boldogság vár
    www.boldogsag-var.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsi!
    A bejegyzés első sorában "feliratkozni hírlevelükre" kattintva, máris a regisztrációs oldalon találod magad.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mónika!
    Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, mert jómagam tej- és tojásallergiás, valamint lisztérzékeny vagyok.
    Bejegyzésedben olvastam a Dr. Oetker-féle listáról, írtam is nekik, nemsokára jött a válasz, mi az, amit fogyaszthatok a termékeik közül és mi az, amit nem. Tegnap a boltban járva levettem a polcról két terméket, aminek a fogyasztását ajánlották. Megdöbbenve láttam, hogy mindkettő tartalmaz tejszármazékot. Nem is tudom, írjak-e nekik, vagy fölösleges. Minden esetre az a legbiztosabb, ha elolvassuk az összetevőket a csomagoláson. Üdv.: Rita

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rita!

    Légy türelemmel.
    Én nem csak írtam, de beszéltem is velük. A receptúrát nemrég változtatták meg. Ezért előfordulhat, sőt biztos is, hogy még a régi termékek vannak a polcon.
    Kitartás!!!
    Hamarosan jön az új világ! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a választ, akkor várok türelemmel.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails