2011. március 31., csütörtök

Csokis muffin


Ezt a receptet Patríciánál találtam. Mivel már volt pár próbálkozásom tej- tojásmentes muffin ügyben és nem osztottam meg veletek (nem sikerültek), ezért megörültem a kipróbált receptnek.
Gergő már napok óta nyafogott, hogy valami olyat süssek aminek a tetejére rajzolni lehet a Dr. Oetker-es "tollakkal".
Ezért elkészültek a csokis muffinok és a csendes pihenő után, nekiláttunk a díszítésnek.



Csokis muffin
Hozzávalók:
13 dkg liszt
7,5 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1 púpos evőkanál kakaópor
5 dkg étcsoki drazsé
1/2 csomag sütőpor
5 dkg növényi vaj
2,5 dl zabtej
10 dkg cukor

A száraz és a nedves hozzávalókat külön tálban összekevertem, majd egymáshoz öntve csomó mentesen elkevertem.
A muffin formákba bele tettem a kapszlikat, majd egyenlő mennyiségben elosztottam a tésztát (12db).
180 fokos sütőben 15-20 percig sültek. Azért nem tudok pontos időt mondani, mert elfelejtettem az órát beállítani.


Ötlet:
Húsvétra is tökéletes süti, mivel bármilyen köntösbe fel lehet öltöztetni. Mi nyuszi fejekkel és répákkal fogjuk díszíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails