2011. február 4., péntek

Mini hot-dog - leveles tészta


A tej és tojásmentes élelmiszerek között már írtam a leveles tésztáról. 
Ma reggel üres volt a kenyeres kosár, így előkerült a tészta a fagyasztóból. Kiengedtem, lisztes felületen vékonyra nyújtottam. Pizzavágóval 2 cm-es csíkokat vágtam le a tésztából és körkörösen a félbevágott virslire tekertem úgy, hogy a tésztacsík egy kicsit mindig fedjék egymást.
200 fokon 20 percig sütöttem.


Ahogy már a régebbi bejegyzésben is írtam, sok módon variálható a leveles tészta ízesítése. 
A tésztából téglalapot vágtam le, a hosszabbik oldalánál feltekerem és gilisztát formáztam belőle. Gergő feltekerte, mintha tányért formázna és megtöltöttük lekvárral. A gilisztákból készített csigabigákat is, amit magokkal szórt meg.


Csináltunk magos párnácskákat is. A tésztát kockákra vágtam, Gergő megkente vízzel és megszórta a magokkal.


A sütik nincsenek megkenve tojással, mégis szép aranybarnára sültek. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails