2011. február 12., szombat

Sós briós

Szombat van, már alig vártam, hogy a éjszakai ügyeletem leteljen és itthon állhassak a sütő előtt.
Este mielőtt indultam volna a klinikára, meggyúrtam a tésztát, beízesítettem, megformáztam és lazán letakarva a hűtőbe tettem.
A briós tésztán annyit változtattam, hogy kókusztej helyett zabtejet használtam. 1 teáskanál cukor és 2 csapott teáskanál só került bele.

Briós sós töltelékek
Hozzávalók 4-4 darabhoz:
2 dkg növényi vaj
1 nagy gerezd fokhagyma
aszalt paradicsom
8 levél bazsalikom (szárított is jó)

A vajat megolvasztottam és belenyomtam a fokhagymát. A tészta kétharmad részét megkentem a fokhagymás vajjal és megformáztam.
Az aszalt paradicsomot kisebb darabokra kell vágni (én eleve így tettem el). A bazsalikomlevelekről leitattam a vizet, hosszában összesodortam és vékony csíkokra vágtam. Ez került rá a másik négy briósra.


Hazaértem! :) Kivettem a hűtőből a tepsit,a briósok tetejére olajat spricceltem és betettem a hideg sütőbe, amit 200 fokosra állítottam. 25 perc alatt szép barnára sültek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails