2012. február 21., kedd

Rizskoch 2.

Az előző rizskoch nagyon ízlett a családnak. A fiúk ismétlést követeltek. 
Mivel nem tudtam 1 nap alatt növényi mascarponét készíteni, ezért egy újabb receptet kellett kitalálnom.


Rizskoch
Hozzávalók:
3,5 dl rizs 
(lemerült a mérlegem, ezért nem tudtam megmérni a súlyát)
növényi tej 
(elfelejtettem mérni, egy kicsivel több mint 1 liter)
4 dkg növényi vaj
3 evőkanál cukor
1 db vaníliarúd
1 nagy marék mazsola
1 citrom reszelt héja
1 cs. vaníliás puding
1 evőkanál liszt 
1/2 teáskanál szódabikarbóna

A rizst feltettem főni kevés vízben, ahogy főtt el, úgy pótoltam a tejjel. Főzés közben hozzáadtam a cukrot, a citrom héját és a vaníliát.
Amikor a rizs megpuhult, hozzáadtam a mazsolát és a kb. 1,5 dl tejben elkevert lisztet, pudingport, szódabikarbónát. Állandó kevergetés közben még 3 percig főztem. A tűzről levéve belekevertem a vajat.
Kicsit sápadtnak tűnk a keverék, ezért hozzáadtam 1/2 mokkáskanál kurkumát (ez nyugodtan elhagyható, csak a színe miatt tettem bele).
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és 175 fokon 30 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails